Někdy se stane, že Meta vyžaduje ověření přes SMS, ale kód prostě nedorazí. I když máte zapnuté dvoufázové ověření přes aplikaci, Whatsapp nebo e-mail, některé sekce Business Manageru vás stále nutí zadat kód z SMS – která skončí někde v éteru. Znám to, taky se mi to teď děje. 😅
Co s tím?
- Změna jazyka osobního profilu: Martina Bobková doporučuje přepnout osobní profil do angličtiny. Pak SMS chodí.

- Použití Meta Business Suite: Přihlaste se do Meta Business Suite a počkejte. Zde často vyskočí ověření přes e-mail. Kód příjde do e-mailu a vy ho vložíte. Po úspěšném ověření už systém často nevyžaduje SMS kód. Tenhle hack jsem našla já.

- Kristýna Vosyková v příspěvku u Holek z Marketingu radí: Stačí odebrat v Centru účtů telefonní číslo a znovu ho přidat. Vše dorazilo bez problému (asi poprvé i v češtině).
- Kontrola blokovaných čísel: Ujistěte se, že nemáte zablokované číslo ze kterého Meta posílá ověřovací SMS. Pokud ano, odblokujte ho.
💡 TIP na závěr: Fungovalo vám něco jiného? Podělte se o svou zkušenost pod můj Linkedin příspěvek a inspirujte ostatní.
Pokud vám žádný z výše uvedených tipů nefunguje, zkuste kontaktovat Meta podporu. I když to může chvíli trvat, třeba dokážou problém vyřešit. 🙂