PRAKTICKÝ ONLINE KURZ
Podle čeho vyhodnocovat
reklamy?
Jak víte, že vaše reklamy na Facebooku a Instagramu fungují? Dokud nechápete data, je dost možné, že vyhazujete peníze z okna.
Setkávám se s tím na konzultacích stále dokola.
Tak co to změnit a ušetřit?
let koncentrovaných zkušeností
z online marketingu
„Dřív jsem s daty bojovala. Tak jako vy.“
Ani nevíte, jak vám rozumím. Když jsem s reklamami začínala, byla jsem z čísel nešťastná.
- Na každém školení mi řekli, že mám sledovat CTR, přidání do košíku a nákupy. Ale jaká hodnota je ta správná? Kdy už je reklama průšvih?
- Klienti zpochybňovali moji práci a já jim obtížně obhajovala, že jsou mé výsledky dobré.
- Chápat čísla jsem se naučila až praxí. Dnes přesně vím, které sloupečky jsou důležité, co ukazují a proč. A vysvětlím vám to pěkně po lopatě.
Kdo kurz ocení?
Všichni, kdo znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a řeší v něm reklamy.
- E-shopaři pochopí, jak poznat, jestli nevyhazují peníze oknem. Porozumí reportům od specialistů.
- Juniorní specialisté dokážou klientům obhájit výsledky své práce a zorientují se v datech.
- Mediorní specialisté se ujistí, že vyhodnocují dobře. Dostanou průměrné hodnoty, od kterých se můžou odpíchnout.
Po kurzu si řeknete: „Konečně vím, na která čísla se mám dívat!“
Naopak kurz není pro ty, kteří si nastavují reklamy v aplikacích Facebooku a Instagramu, nebo se bojí otevřít Business Manager. Kurz také není vhodný pro seniory.
Co se v kurzu naučíte?
Co znamenají jednotlivé metriky
Proč Kliknutí na odkaz není návštěvnost webu? Všechny metriky pro vyhodnocování vám vysvětlím.
Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)
Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?
Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavy
Například CTR říká, jak se reklamy líbí zákazníkům. Podle ní upravujeme vizuály.
Co znamenají reklamní pojmy
CPC, BM, UTM a další. Jde vám z nich hlava kolem? Brzy je budete znát i o půlnoci.
Jak vysvětlit výsledky klientům nebo sobě
Naučím vás formulku, se kterou zvládnete lidsky a srozumitelně odprezentovat data z reklam..
BONUSY
Magická věta & Pracovní
zápisník
Magická věta vyhodnocuje za vás
Připravila jsem větičku, do které jen doplníte své hodnoty – a máte vyhodnoceno. Hned uvidíte, jak se vašim reklamám daří.
Zápisník vás provede kurzem
Na konci budete mít sešit poznámek, ke kterým se můžete vracet.
Zpětná vazba na kurz
Vyzkoušeno za vás. V roce 2023 proběhly 3 workshopy, kde jsem si ověřila, že je téma i zpracování pro vás užitečné. Mrkněte na zpětné vazby.
Jednoznačně doporučuji. Kurz mi dal tolik informací, kolik jsem nebyla schopná svépomocí zjistit dlouhé měsíce.
Spousta cenných rad a poznatků z praxe. Je to skvělé i jako opáčko a vhodné nejen pro markeťačky, ale i pro ty, kteří si reklamy dělají samy.
Kurz je skvělý především pro ty, kteří ve čtení reklam stále tápou. Nicméně i ti, co se v BM orientují se mohou dozvědět zajímavé informace.
Velmi srozumitelně podané informace od člověka z praxe, který opravdu ví, o čem mluví. Doporučuji každému, kdo se chce víc orientovat ve výsledcích, ale přitom není machr na data 🙂
Moc mě potěšila srozumitelnost a uchopitelnost podaných informací. Konečně vím, kam a hlavně jak koukat, co ta čísla pro mě reálně znamenají, mám je s čím porovnat a vím, co můžu v případě odlišnosti od normálu dělat.
Zatím jsem nenarazila na žádný jiný kurz, kde by přenášející vysvětloval jasně důvody, proč to tak je, a rovnou dával návrhy, jak o udělat jinak a líp.
Ještě nejste rozhodnutí? Pošlu vám ukázku zdarma
Mrkněte na výběr z lekcí úplně zadarmo. Na jaký e-mail vám ho pošlu?
„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“
Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. 7 let spravuji reklamy na sítích pro malé i větší podnikatele. 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.
Do kurzu jsem přidala…
- Příklady ze své praxe
- Praktické tipy a triky
- Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte
MOHLI JSTE MĚ VIDĚT: