
PRAKTICKÝ ONLINE KURZ PRO E-SHOPY
Podle čeho vyhodnocovat
reklamy?
Reklamy na Facebooku a Instagramu moc neprodávají? Nákupy jsou drahé? Naučte se poznat, kdy je na vině reklama.
K čemu je pilovat reklamy, když je problém jinde? Bez znalosti čísel můžete zbytečně vyhazovat peníze!
V kurzu vás naučím co říkají čísla a jak podle nich jednat.
let koncentrovaných zkušeností
z online marketingu
„Dřív jsem s čísly bojovala. Tak jako vy.“
Ani nevíte, jak vám rozumím. Když jsem s reklamami začínala, byla jsem z čísel nešťastná.
- Na každém školení mi řekli, že mám sledovat CTR, přidání do košíku a nákupy. Ale jaká hodnota je ta správná? Kdy už je reklama průšvih?
- Stále jsem pochybovala, jestli jsou reklamy dost dobré.
- Chápat čísla jsem se naučila až praxí. Dnes přesně vím, které sloupečky jsou důležité, co ukazují a proč. A vysvětlím vám to pěkně po lopatě.

Co se v kurzu naučíte?
Co znamenají jednotlivé metriky
Proč Kliknutí na odkaz není návštěvnost webu? Všechny metriky pro vyhodnocování vám vysvětlím.
Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)
Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?
Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavy
E-shopaři zjistí, jestli je agentura nebo specialista netahá za fusakle.
Co znamenají reklamní pojmy
CPC, BM, UTM a další. Brzy je budete znát i o půlnoci.
Jak rychle poznat, že je na vině reklama
Mrknete na kampaně a hned budete vědět, kdy v nich něco zlepšit. Nebo naopak se zaměřit na e-shop.

Jančo, jaký je obsah kurzu?
Úvodní video
Seznamte se se mnou a nastartujte kurz správně. Čeká vás tip na efektivní práci, a jako bonus si vytisknete pracovní zápisník.
Opáčko klíčových pojmů
Co je pixel a konverze? Projdeme si vše, co potřebujete vědět, než se pustíme do vyhodnocování.
Správce reklam a metriky
Praktický návod krok za krokem. Nastavíte si sloupce pro čtení čísel a řekneme si co opravdu znamenají.
Magická věta
Naučíte se ji používat jako jednoduchý reportovací nástroj.
Nejčastější otázky
Odpovídám na vaše otázky. Například: Jak poznám, jestli mi prodává Facebook nebo Instagram? Mám hodně přidání do košíku, ale nejsou nákupy. Co mám dělat?
Bonusové video
Na konkrétním příkladu si vyzkoušíme magickou větu v praxi. Získáte jasný návod, jak poznat, kdy je čas reklamu vypnout nebo předělat.

BONUSY
Magická věta & Pracovní
zápisník
Magická věta vyhodnocuje za vás
Připravila jsem větičku, do které jen doplníte své hodnoty – a máte vyhodnoceno. Hned uvidíte, jak se vašim reklamám daří.
Zápisník vás provede kurzem
Na konci budete mít sešit poznámek, ke kterým se můžete vracet.

Kdo kurz ocení?
Všichni, kdo znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a řeší v něm reklamy.
- Specialistky, marketingové manažerky a agentury zjistí, jak se pohybují čísla u reklam. Navíc získají vyhodnocovací větu, díky které klienti/šéfové lépe pochopí reportované čísla i souvislosti.
- E-shopařky, které si nastavují reklamu zjistí průměrná čísla a zlepší se v rozhodování.
- E-shopařky, které delegují porozumí reportům a číslům od specialistů.
Po kurzu si řeknete: „Konečně vím, na která čísla se mám dívat!“
Naopak kurz není pro ty, kteří si nastavují reklamy v aplikacích Facebooku a Instagramu, nebo se bojí otevřít Business Manager. Kurz také není vhodný pro zkušené specialisty.
Zpětná vazba na kurz
Vyzkoušeno za vás. V roce 2023 proběhly 3 workshopy, kde jsem si ověřila, že je téma i zpracování pro vás užitečné. Mrkněte na zpětné vazby.
Jednoznačně doporučuji. Kurz mi dal tolik informací, kolik jsem nebyla schopná svépomocí zjistit dlouhé měsíce.
Spousta cenných rad a poznatků z praxe. Je to skvělé i jako opáčko a vhodné nejen pro markeťačky, ale i pro ty, kteří si reklamy dělají samy.
Kurz je skvělý především pro ty, kteří ve čtení reklam stále tápou. Nicméně i ti, co se v BM orientují se mohou dozvědět zajímavé informace.
Velmi srozumitelně podané informace od člověka z praxe, který opravdu ví, o čem mluví. Doporučuji každému, kdo se chce víc orientovat ve výsledcích, ale přitom není machr na data 🙂
Moc mě potěšila srozumitelnost a uchopitelnost podaných informací. Konečně vím, kam a hlavně jak koukat, co ta čísla pro mě reálně znamenají, mám je s čím porovnat a vím, co můžu v případě odlišnosti od normálu dělat.
Zatím jsem nenarazila na žádný jiný kurz, kde by přenášející vysvětloval jasně důvody, proč to tak je, a rovnou dával návrhy, jak o udělat jinak a líp.

Ještě nejste rozhodnutí? Pošlu vám ukázku zdarma
Mrkněte na výběr z lekcí úplně zadarmo. Na jaký e-mail vám ho pošlu?

„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“
Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. Přes 9 let spravuji reklamy na sítích a 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.
Do kurzu jsem přidala…
- Příklady ze své praxe
- Praktické tipy a triky
- Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte
MOHLI JSTE MĚ VIDĚT:


Nejčastější otázky
Musím si před kurzem něco připravit?
Nemusíte. Ale doporučuji si vytisknout pracovní zápisník, abyste mohly rovnou zapisovat a zkoušet, co se naučíte.
Nemáme spuštěné kampaně vadí to?
Nevadí. Důležité je, abyste měly historii kampaní z minulosti. Potřebujete čísla k vyhodnocování.
Jak dlouho mám přístup do kurzu?
Po objednání máte 365 dní na to jej dokončit nebo se k němu vracet.
Jak moc se musím vyznat ve Správci reklam?
Kurz je pro ty, kdo Správce reklam už používají a mají základní orientaci.
Co když už se trochu vyznám?
Kurz je super i jako opáčko nebo prohloubení znalostí. Navíc se naučíte novou metodu, která zjednoduší rozhodování a reportování.
Řeší kurz i vyhodnocování v GA4?
Ne. Řešíme jen pohled z Mety.
Proč si kurz objednat?
Rozhodujte podle dat
90 minut praktických lekcí vám ukáže, kde je problém. Kurz zvládnete za dopoledne.
Úspora času i peněz
1 magická věta + 1 pracovní zápisník pro rychlé vyhodnocení.
Praxe garantována
10+ let zkušeností a 1600+ hodin mentoringu.
Jasné a přehledné
Klíčové pojmy a metriky srozumitelné pro všechny.
Prověřeno účastnicemi
Skvělá zpětná vazba: „Teď konečně vím, jak na to.“