Parťačka na správu reklam
Když máte v zádech spolehlivou parťačku, můžete podnikat v klidu. Reklamy spravuju za vás, ozývám se s tipy na vylepšení a aktivně spolupracuju s vaším týmem specialistů.
Představte si ten klid, až budu na reklamy myslet za vás.
100+ klientům jsem spravovala reklamy
AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty nepřijímám. Klidně mi ale napište, možná se mi brzy uvolní ruce nebo vám ráda doporučím kolegy.
Pro koho je služba vhodná?
- e-shopy
- služby
- veletrhy a výstavy
- B2B firmy
Pracuju pro firmy s vlastními týmy — ať už interními, nebo složenými z freelancerů.
Jak funguje spolupráce?
Pečuju o reklamy za vás
Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.
Dávám doporučení
Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.
Jsme v kontaktu
A to přes e-mail nebo telefon. Sama sleduju, co se u vás děje, a ozývám se s tipy.
Sleduju výkon a data
Každý týden kontroluju, jak si naše kampaně vedou. Aktivně sleduju jejich výkon, i když zrovna nereportuju.
Každý měsíc vyhodnocuju
Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.
Občas potřebuju k ruce grafika
Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.
Proč spolupracovat se mnou?
Dodržuju termíny
Přes to nejede vlak. Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.
Jsem týmový hráč
Umím dobře spolupracovat s lidmi v týmu, jako jsou projektoví manažeři, PPC specialisti i grafici.
Nedělám mrtvého brouka
Na zprávy reaguju do třetího dne. Když nemůžu, dám vám vědět dopředu.
Jednám na rovinu
Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.
V ceně dostanete víc hlav
K práci přizvu kolegyni. Spolu plníme úkoly rychleji a přicházíme s více nápady. Navíc je o vás postaráno, i když odjedu na dovolenou.
Jsem na dlouhodobé spolupráce
Když si sedneme, můžeme spolupracovat dlooouho. Rok, dva, tři – je to jen na vás. Například se Shoptetem jsem spolupracovala 2 roky.
a jdeme na to
Jak naše spolupráce začne?
Společný rozhovor
Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme priority.
Cíle a úkoly
Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu úkoly a cíle na další měsíc.
Pouštím se do práce
Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.
Kolik parťačka na reklamy stojí?
Dopředu si domluvíme měsíční počet hodin, které odpracuju. Výhoda je, že
dopředu víte, kolik práce vám věnuju a kolik vás to bude stát.
AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty nepřijímám. Klidně mi ale napište, možná se mi brzy uvolní ruce nebo vám ráda doporučím kolegy.
Pro malé rozpočty
-
Počet hodin: 5
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 10 000–20 000 Kč
-
Hodinová sazba: 1 800 Kč
-
1x týdně kontrola reklam, komunikace v e-mailu, měsíční zhodnocení
Pro střední rozpočty
-
Počet hodin: 10
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 20 000–50 000 Kč
-
Hodinová sazba: 1 600 Kč
-
2× týdně kontrola reklam, 1× měsíčně projektový hovor, intenzivnější komunikace přes e-maily a hovory, měsíční zhodnocení
Pro velké rozpočty
-
Počet hodin: 15+
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu více než 51 000 Kč
-
Hodinová sazba: 1 400 Kč
-
Intenzivní kontrola reklam, denní nastavování reklam, 1× týdně projektový hovor, intenzivní komunikace s kolegy v týmu, měsíční zhodnocení
Aktuálně pracuju pro klienty s měsíčním rozpočtem od 30 000 Kč.
Nejste si jistí balíčkem? Napište mi.
Mám zájem o správu reklam
Vyplňte formulář níže nebo mi rovnou napište na zdravim@jancu.cz.