Parťačka na správu reklam

Když máte v zádech spolehlivou parťačku, můžete podnikat v klidu. Reklamy spravuju za vás, ozývám se s tipy na vylepšení a aktivně spolupracuju s vaším týmem specialistů.
Představte si ten klid, až budu na reklamy myslet za vás.

100+ klientům jsem spravovala reklamy

AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty nepřijímám. Klidně mi ale napište, možná se mi brzy uvolní ruce nebo vám ráda doporučím kolegy.

Pro koho je služba vhodná?

Pracuju pro firmy s vlastními týmy — ať už interními, nebo složenými z freelancerů.

Postarám se o reklamy
na Facebooku, Instagramu i LinkedIn.

Jak funguje spolupráce?

Pečuju o reklamy za vás

Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.

Dávám doporučení​

Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.

Jsme v kontaktu

A to přes e-mail nebo telefon. Sama sleduju, co se u vás děje, a ozývám se s tipy.

Sleduju výkon a data​

Každý týden kontroluju, jak si naše kampaně vedou. Aktivně sleduju jejich výkon, i když zrovna nereportuju.

Každý měsíc vyhodnocuju​

Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.

Občas potřebuju k ruce grafika​

Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Proč spolupracovat se mnou?

Dodržuju termíny​

Přes to nejede vlak. Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.

Jsem týmový hráč

Umím dobře spolupracovat s lidmi v týmu, jako jsou projektoví manažeři, PPC specialisti i grafici.

Nedělám mrtvého brouka

Na zprávy reaguju do třetího dne. Když nemůžu, dám vám vědět dopředu.

Jednám na rovinu

Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.

V ceně dostanete víc hlav

K práci přizvu kolegyni. Spolu plníme úkoly rychleji a přicházíme s více nápady. Navíc je o vás postaráno, i když odjedu na dovolenou.

Jsem na dlouhodobé spolupráce

Když si sedneme, můžeme spolupracovat dlooouho. Rok, dva, tři – je to jen na vás. Například se Shoptetem jsem spolupracovala 2 roky.

a jdeme na to

Jak naše spolupráce začne?

Společný rozhovor

Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme priority.

Cíle a úkoly

Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu úkoly a cíle na další měsíc.

Pouštím se do práce

Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.

„S Janou se mi vždy dobře spolupracuje. Je to spolehlivý člověk, který udělá vše pro to, aby se projektu či firmě dařilo. Ráda se učí novým věcem, a co slíbí, to splní. Pokud chcete kreativní osobu na social media, mohu doporučit.“
Martina Ryšková
Martina Ryšková
copywriterka
Naše sociální sítě nežily, chyběly interakce a zájem publika. V kampani se povedlo přivést lidi na naše stránky a představili jsme jim vydání našeho alba i videoklipu. Cením si profesionálních rad a praktické pomoci v procesu kampaně. Jana je vstřícná, vždy k dosažení a ve svém oboru profesionál. Stačil jeden call, aby bylo jasné, že si padneme do noty.
Petr Weikert
Petr Weikert
frontman, kapela První - Poslední
„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“
foto Tomáš Hovězák
Tomáš Hovězák
marketingový konzultant
„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.
foto Stanislav Zrůst
Stanislav Zrůst
majitel e-shopů
Než jsme spolu začali spolupracovat, vůbec jsme reklamy neřešili. Podařilo se nám rozjet několik skvělých kampaní, zvýšit obrat a pracovat společně jako parťáci. 🙂 Janča je spolehlivá, precizní a ochotná pomoct. Jakmile se na něčem domluvíme, tak vím, že to klapne, a nemusím se několikrát připomínat, jestli teda už to je hotové nebo ne. 🙂 Což je v dnešní době úžasný přístup.
Adriana Soltesova
Adriana Šoltésová
zakladatelka Puaree
S Jančou jsme začínaly na zelené louce. Neměla jsem vůbec nic. Nastavily jsme flow na sociálních sítí včetně reklam na promo mé knihy. To vedlo k prodeji knih a šíření mých služeb. Janča je spolehlivá, přívětivá lidská i profesionální. Díky, Jani, vážím si tvé práce a jejího vlivu!
Hana Poláková
Hana Poláková
nezávislá profesionálka

Kolik parťačka na reklamy stojí?

Dopředu si domluvíme měsíční počet hodin, které odpracuju. Výhoda je, že
dopředu víte, kolik práce vám věnuju a kolik vás to bude stát.

AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty nepřijímám. Klidně mi ale napište, možná se mi brzy uvolní ruce nebo vám ráda doporučím kolegy.

Pro malé rozpočty

9000 Kč bez 21% DPH
  • Počet hodin: 5
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 10 000–20 000 Kč
  • Hodinová sazba: 1 800 Kč
  • 1x týdně kontrola reklam, komunikace v e-mailu, měsíční zhodnocení

Pro střední rozpočty

16000 Kč bez 21% DPH
  • Počet hodin: 10
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 20 000–50 000 Kč
  • Hodinová sazba: 1 600 Kč
  • 2× týdně kontrola reklam, 1× měsíčně projektový hovor, intenzivnější komunikace přes e-maily a hovory, měsíční zhodnocení

Pro velké rozpočty

Od 21000 Kč bez 21% DPH
  • Počet hodin: 15+
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu více než 51 000 Kč
  • Hodinová sazba: 1 400 Kč
  • Intenzivní kontrola reklam, denní nastavování reklam, 1× týdně projektový hovor, intenzivní komunikace s kolegy v týmu, měsíční zhodnocení

Aktuálně pracuju pro klienty s měsíčním rozpočtem od 30 000 Kč.

Nejste si jistí balíčkem? Napište mi.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Mám zájem o správu reklam

Vyplňte formulář níže nebo mi rovnou napište na zdravim@jancu.cz.

dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.