PRAKTICKÝ ONLINE KURZ

Podle čeho vyhodnocovat
reklamy?

Jak víte, že vaše reklamy na Facebooku a Instagramu fungují? Dokud nechápete data, je dost možné, že vyhazujete peníze z okna.
Setkávám se s tím na konzultacích stále dokola.

Tak co to změnit a ušetřit?

let koncentrovaných zkušeností
z online marketingu

0 +
hodin video záznamů
0 +
videolekcí
0 +
proškolených klientů
0 +

„Dřív jsem s daty bojovala. Tak jako vy.“

Ani nevíte, jak vám rozumím. Když jsem s reklamami začínala, byla jsem z čísel nešťastná.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích
Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Kdo kurz ocení?

Všichni, kdo znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a řeší v něm reklamy.

Po kurzu si řeknete: „Konečně vím, na která čísla se mám dívat!“

Naopak kurz není pro ty, kteří si nastavují reklamy v aplikacích Facebooku a Instagramu, nebo se bojí otevřít Business Manager. Kurz také není vhodný pro seniory.

Co se v kurzu naučíte?

Co znamenají jednotlivé metriky

Proč Kliknutí na odkaz není návštěvnost webu? Všechny metriky pro vyhodnocování vám vysvětlím.

Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)

Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?

Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavy

Například CTR říká, jak se reklamy líbí zákazníkům. Podle ní upravujeme vizuály.

Co znamenají reklamní pojmy

CPC, BM, UTM a další. Jde vám z nich hlava kolem? Brzy je budete znát i o půlnoci.

Jak vysvětlit výsledky klientům nebo sobě

Naučím vás formulku, se kterou zvládnete lidsky a srozumitelně odprezentovat data z reklam..

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích
Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

BONUSY

Magická věta & Pracovní
zápisník

Magická věta vyhodnocuje za vás​

Připravila jsem větičku, do které jen doplníte své hodnoty – a máte vyhodnoceno. Hned uvidíte, jak se vašim reklamám daří.

Zápisník vás provede kurzem

Na konci budete mít sešit poznámek, ke kterým se můžete vracet.

Zpětná vazba na kurz

Vyzkoušeno za vás. V roce 2023 proběhly 3 workshopy, kde jsem si ověřila, že je téma i zpracování pro vás užitečné. Mrkněte na zpětné vazby.

Jednoznačně doporučuji. Kurz mi dal tolik informací, kolik jsem nebyla schopná svépomocí zjistit dlouhé měsíce.

Spousta cenných rad a poznatků z praxe. Je to skvělé i jako opáčko a vhodné nejen pro markeťačky, ale i pro ty, kteří si reklamy dělají samy.

Kurz je skvělý především pro ty, kteří ve čtení reklam stále tápou. Nicméně i ti, co se v BM orientují se mohou dozvědět zajímavé informace.

Velmi srozumitelně podané informace od člověka z praxe, který opravdu ví, o čem mluví. Doporučuji každému, kdo se chce víc orientovat ve výsledcích, ale přitom není machr na data 🙂

Moc mě potěšila srozumitelnost a uchopitelnost podaných informací. Konečně vím, kam a hlavně jak koukat, co ta čísla pro mě reálně znamenají, mám je s čím porovnat a vím, co můžu v případě odlišnosti od normálu dělat.

Zatím jsem nenarazila na žádný jiný kurz, kde by přenášející vysvětloval jasně důvody, proč to tak je, a rovnou dával návrhy, jak o udělat jinak a líp.

Kurz - jak porozumět výsledkům reklam na FB a IG

Ještě nejste rozhodnutí? Pošlu vám ukázku zdarma

Mrkněte na výběr z lekcí úplně zadarmo. Na jaký e-mail vám ho pošlu?

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“

Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. 7 let spravuji reklamy na sítích pro malé i větší podnikatele. 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.

Do kurzu jsem přidala…

  • Příklady ze své praxe
  • Praktické tipy a triky
  • Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte

MOHLI JSTE MĚ VIDĚT:

Czech online Expo, E-commerce day
Social media akademie, newsfeed.cz

Objednávka kurzu

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.