Úklid v reklamních nástrojích
Kdo má binec v reklamních nástrojích, ten neměří. A kdo neměří, nevydělává.
Pozvěte si mě na úklid Business Manageru a Google Analytics 4. Začněte spolehlivě měřit a vydělávat.
„Víš, Jančo, my jsme všechno nastavovali dost punkově. Teď se v tom nikdo nevyzná.“
To mi často říkají moji klienti. Binec v Business Manageru a Google Analyctis 4 je časem dožene.
Nevědí, co jim přináší zákazníky. Sami brzdí svůj růst. Proto jsem tu já. Projdu vaše nástroje a nastavím je pořádně. Tak, ať s nimi můžete růst.
Kdo neměří, podniká naslepo
Co vám přinese Úklid v reklamních nástrojích?
Větší efektivita kampaní
Zjistím, jaké funkce systémů (ne)využíváte, a poradím, jak na to.
Lepší vyhodnocování kampaní
Pomůžu vám získat data a podklady, se kterými se rozhodujete s jistotou.
Jistota a klid v duši
Vše vám nastavím podle aktuálních novinek, ať můžete klidně podnikat.
Pro koho je úklid vhodný?
Úklid si u mě objednávají hlavně menší a střední podnikatelky, které si nejsou jisté, jestli mají tyto důležité nástroje nastavené správně. Chtějí, aby nastavení odpovídalo posledním novinkám a změnám v systémech.
- e-shopy
- služby
- B2B firmy
- akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty)
- restaurace
Nekritizuju, pomáhám
Cílem úklidu není zkritizovat dosavadní práci. Sama vím, že binec vznikne, ani nevíte.
Proto nekritizuju, ale pomáhám. Nachystám vaše systémy tak, aby vám dobře sloužily a předávaly data pro váš růst. Ušetřím vám tak hodiny hledání, nervů a nejistoty.
Co všechno zkontroluju a nastavím?
Co vám přinese Úklid v reklamních nástrojích?
Bez něj reklamy na Facebooku a Instagramu efektivně neuděláte. Zkontroluju a kompletně nastavím důležité sekce, například:
- Facebook Pixel+CAPI: Zkontroluju, že jste ho správně vložili na web a nastavili bez chyb.
- Katalog produktů: Díky němu se budou vaše produkty ukazovat u Meta reklam.
- Publika pro cílení reklamy: Díky nim odchytíme zákazníky, kteří by u vás mohli nakoupit (akvizice) nebo mají nákupní chutě (remarketing).
- Vlastní konverze: Využijí hlavně služby. Jsou důležité, pokud chcete měřit a cílit na objednávky. Jen počítejte s tím, že musíte mít děkovací stránku po nákupu.
- Reklamy: Když zbyde čas, mrknu na reklamy a dám vám doporučení na vylepšení.
Reklamy na Metě je dobré vyhodnocovat i v Google Analytics 4. Získáte tím přesnější pohled na data a snáz se rozhodnete, jak zvýšit zisk.
- Administrace: Zkontroluju Google signals, vyloučím platební bránu, vytvořím vlastní konverze, pokud budou děkovací stránky a další.
- Personalizovaný přehled: Vytvořím jednoduchý přehled, díky kterému na pár kliknutí uvidíte nákupy, konverzní poměr, přidání do košíku nebo registraci do newsletteru.
Když budete potřebovat, mrknu i na reklamní účet na LinkedIn. Nastavím účet, pomůžu vložit Linkedin štítek a vytvořím publika pro cílení reklamy.
a jdeme na to
Jak služba funguje?
Zavoláme si
Popíšete mi, v čem je problém a co od úklidu očekáváte.
Získám přístupy
Pošlu vám návody na přidání do systému a pouštím se s týmem do práce.
Nastavuju systémy
Vše, co můžu, nastavím sama. Vám nebo vašemu webaři pošlu návod, jak udělat věci, ke kterým se nedosanu.
Posílám výstupy
Na závěr vám pošlu zprávu v PDF, kde přehledně vypíšu informace s odkazy a prokliky na vše podstatné. A vy víte, že máte všechno v pořádku.
Kolik to stojí?
Úklid v reklamních systémech stojí
-
Služba zahrnuje
- Úvodní rozhovor (0,5 h)
- Nastavování a kontrola (4–5 h)
- Výstupy v PDF souboru
-
Ceny uvádím bez DPH.
Jančo, k čemu nám to bude, když neděláme reklamu?
Představte si, že za rok rozjedete svůj byznys ve velkém. Chcete spustit reklamu na sítích – ale ouha, komu ji zobrazíte? A kde?
V tu chvíli se vám hodí vědět, kdo u vás nakupuje a do jakého kanálu investovat.
Kdybyste už před rokem začali sbírat data, měli byste jasno. Bez nich se rozjíždíte jen ztěžka.
Zkuste to líp. Nastavím vám vše už teď a připravím vás na růst.
Mám zájem o úklid v reklamních nástrojích
Vyplňte formulář níže nebo mi rovnou napište na zdravim@jancu.cz.