Úklid v reklamních nástrojích

Kdo má binec v reklamních nástrojích, ten neměří. A kdo neměří, nevydělává.
Pozvěte si mě na úklid Business Manageru a Google Analytics 4. Začněte spolehlivě měřit a vydělávat.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

„Víš, Jančo, my jsme všechno nastavovali dost punkově. Teď se v tom nikdo nevyzná.“

To mi často říkají moji klienti. Binec v Business Manageru a Google Analyctis 4 je časem dožene.

Nevědí, co jim přináší zákazníky. Sami brzdí svůj růst. Proto jsem tu já. Projdu vaše nástroje a nastavím je pořádně. Tak, ať s nimi můžete růst.

Kdo neměří, podniká naslepo

Co vám přinese Úklid v reklamních nástrojích?

Větší efektivita kampaní

Zjistím, jaké funkce systémů (ne)využíváte, a poradím, jak na to.

Lepší vyhodnocování kampaní

Pomůžu vám získat data a podklady, se kterými se rozhodujete s jistotou.

Jistota a klid v duši

Vše vám nastavím podle aktuálních novinek, ať můžete klidně podnikat.

Pro koho je úklid vhodný?

Úklid si u mě objednávají hlavně menší a střední podnikatelky, které si nejsou jisté, jestli mají tyto důležité nástroje nastavené správně. Chtějí, aby nastavení odpovídalo posledním novinkám a změnám v systémech.

Potřebovala jsem založit GA4 a doladit stávající GA. Předala jsem Janči přístupy a ona vše odladila. Navíc jsem dostala přehled, ke kterému se mohu vracet.
Reference - Lucie Berberová foto
Zora Stupňánková
majitelka / www.na-chalupu.cz

Nekritizuju, pomáhám

Cílem úklidu není zkritizovat dosavadní práci. Sama vím, že binec vznikne, ani nevíte.

Proto nekritizuju, ale pomáhám. Nachystám vaše systémy tak, aby vám dobře sloužily a předávaly data pro váš růst. Ušetřím vám tak hodiny hledání, nervů a nejistoty.

Co všechno zkontroluju a nastavím?

Co vám přinese Úklid v reklamních nástrojích?

meta for business - nastavení

Bez něj reklamy na Facebooku a Instagramu efektivně neuděláte. Zkontroluju a kompletně nastavím důležité sekce, například:

  • Facebook Pixel+CAPI: Zkontroluju, že jste ho správně vložili na web a nastavili bez chyb.
  • Katalog produktů: Díky němu se budou vaše produkty ukazovat u Meta reklam.
  • Publika pro cílení reklamy: Díky nim odchytíme zákazníky, kteří by u vás mohli nakoupit (akvizice) nebo mají nákupní chutě (remarketing).
  • Vlastní konverze: Využijí hlavně služby. Jsou důležité, pokud chcete měřit a cílit na objednávky. Jen počítejte s tím, že musíte mít děkovací stránku po nákupu.
  • Reklamy: Když zbyde čas, mrknu na reklamy a dám vám doporučení na vylepšení.

Nastavení Google analytics

Reklamy na Metě je dobré vyhodnocovat i v Google Analytics 4. Získáte tím přesnější pohled na data a snáz se rozhodnete, jak zvýšit zisk.

  • Administrace: Zkontroluju Google signals, vyloučím platební bránu, vytvořím vlastní konverze, pokud budou děkovací stránky a další.
  • Personalizovaný přehled: Vytvořím jednoduchý přehled, díky kterému na pár kliknutí uvidíte nákupy, konverzní poměr, přidání do košíku nebo registraci do newsletteru.

Nastavení reklam v LinkedIn

Když budete potřebovat, mrknu i na reklamní účet na LinkedIn. Nastavím účet, pomůžu vložit Linkedin štítek a vytvořím publika pro cílení reklamy.

a jdeme na to

Jak služba funguje?

Zavoláme si

Popíšete mi, v čem je problém a co od úklidu očekáváte.

Získám přístupy

Pošlu vám návody na přidání do systému a pouštím se s týmem do práce.

Nastavuju systémy

Vše, co můžu, nastavím sama. Vám nebo vašemu webaři pošlu návod, jak udělat věci, ke kterým se nedosanu.

Posílám výstupy

Na závěr vám pošlu zprávu v PDF, kde přehledně vypíšu informace s odkazy a prokliky na vše podstatné. A vy víte, že máte všechno v pořádku.

Kolik to stojí?

Úklid v reklamních systémech stojí

8000 Kč bez 21% DPH
  • Služba zahrnuje

    • Úvodní rozhovor (0,5 h)
    • Nastavování a kontrola (4–5 h)
    • Výstupy v PDF souboru
  •  

Ceny uvádím bez DPH.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Jančo, k čemu nám to bude, když neděláme reklamu?

Představte si, že za rok rozjedete svůj byznys ve velkém. Chcete spustit reklamu na sítích – ale ouha, komu ji zobrazíte? A kde?

V tu chvíli se vám hodí vědět, kdo u vás nakupuje a do jakého kanálu investovat.

Kdybyste už před rokem začali sbírat data, měli byste jasno. Bez nich se rozjíždíte jen ztěžka.

Zkuste to líp. Nastavím vám vše už teď a připravím vás na růst.

Mám zájem o úklid v reklamních nástrojích

Vyplňte formulář níže nebo mi rovnou napište na zdravim@jancu.cz.

dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.