Abych mohla dělat skvělou práci, potřebuju volno. Od 21. 6. do 5. 7. proto brázdím chorvatské moře a odpočívám. Klidně mi napište, ale odpovím vám po návratu.

Když dynamické reklamy potřebují lidský zásah

Když dynamické reklamy potřebují lidský zásah

Co dělat, když dynamické reklamy začnou zobrazovat destinace, které jsou problémové? Přesně to se nám stalo u klienta, který nabízí přepravu osob. A výsledek? Trasy vedoucí do koncentračních táborů!

Nečekaný problém v dynamických reklamách

U klienta, co se zabývá přepravou lidí autem, jsme se dostali do zajímavé situace. V dynamických reklamách se nám objevovaly trasy do koncentračních táborů! Někteří lidé na sítích z toho byli trochu… řekněme, rozladění a začali si stěžovat v komentářích. Museli jsme začít jednat.

Na obrázku vidíte dynamické reklamy, abyste si je nemuseli představovat.

Jak vypadají dynamické reklamy

Když IT oddělení (ne)spolupracuje

První nápad? Upravit XML feed a automaticky vyloučit nežádoucí lokality. Jenže naše IT oddělení mělo od vedení zadané jiné priority. Měsíc jsme dynamické reklamy měli vypnuté. Pak mi došla trpělivost a domluvila se šéfem, že ty problematické lokality vyklikám sama ručně.

Rychlé řešení díky ChatGPT

Použila jsem ChatGPT a požádala ho o seznam 50 nejznámějších koncentračních táborů v Evropě. Výsledek? Za pár vteřin jsem měla hotový seznam a mohla ho ručně vyloučit v Commerce Manageru. Během pár minut bylo hotovo – bez složitých technických úprav.

Ukázka vyloučení názvů tras v Commerce manageru

Proč to fungovalo?

  • Rychlost – seznam byl hotový za pár vteřin.
  • Jednoduchost – stačilo jen zkopírovat názvy do Commerce Manageru.
  • Kontrola – žádné nechtěné trasy se už v reklamách neobjevily.

Ponaučení na závěr

Je fajn věci automatizovat. Určitě to dělejte, ale pokud úprava trvá dlouho, hledejte jiné řešení, ať vám práce nestojí a tržby neutíkají. 🙂

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Jana Skalková

Jsem holka z Valašska, kterou baví svět sociálních sítí. Vymýšlím strategie a nastavuji reklamy pro e-shopy, služby, konference i veletrhy nebo B2B firmy. Říká se o mně, že jsem srdcař a propojuju emoce s daty. Mým snem je pomáhat se sítěmi týmu NASA/ESA.

Mohlo by vás zajímat

dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.