Audit reklam na sítích
Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.
Audit je pro vás, pokud:
- si chcete ověřit, že stávající specialista dělá maximum.
- chcete další návrhy taktik pro zvýšení zisků nebo plnění cílů.
- reklama nefunguje tak, jak byste si představovali, a vy potřebujete vymyslet, od čeho se odpíchnete.
Audit dělám pro: služby, e-shopy, restaurace, B2B, akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty).
Co auditem získáte?
Víte, že má na výsledky reklam zásadní vliv propojení mezi webem a reklamním účtem? Zkontroluju vám ho.
Upozorním vás na nedostatky a chyby v nastavení. Navedu vás, jak je krok po kroku opravíte.
Naučíte se konkrétní postupy. Popíšu vám je pomocí výstřižků obrazovky z rozhraní.
Zjistíte, která data sledovat a jak je vyhodnocovat. Bez zbytečných složitostí.
Navrhnu vám úkoly, kterými je potřeba začít.
Získáte inspiraci, jak reklamy upravit pro lepší výsledky. Ukážu vám příklady povedených textů, grafiky i cílení.
Máte moji podporu. Projdu s vámi audit a o měsíc později spolu probereme, jak jste pokročili a co vám dělá potíže.
Cílem auditu NENÍ zkritizovat dosavadní práci (vždy je totiž prostor pro zlepšení), ani přebrat specialistovi klienta.
a jdeme na to
Jak audit reklam na sítích probíhá
Získám přístupy
do Business Manageru, reklamního účtu na LinkedIn a Google Analytics.
Zavoláme si
se šéfem, týmem nebo specialisty.
Pouštím se do auditu
Zhodnotím aktuální nastavení (pixely, propojení, účty), zkontroluju publika pro reklamu (akviziční + remarketingová), vytvořím základní tabulku s daty, ze kterých budeme číst, projdu si nastavení kampaní od začátku do konce a vypíchnu, co by se dalo zlepšit, mrknu na kreativy (texty + fotky/videa) u reklam. Na závěr přihodím konkrétní postupy nastavení reklamy i s obrázky.
Připravím závěrečnou prezentaci výsledků
Obsahuje shrnutí pro šéfa a detailní audit pro specialisty. Společně si určíme prioritní úkoly.
Za měsíc si znovu zavoláme a projdeme změny.
Můžete se mnou probrat všechno, co vám nešlo nebo s čím si nevíte rady.
Auditem to nekončí
Klasik
-
Úvodní rozhovor (1–2 h)
-
Práce na auditu (8–10 h)
-
Závěrečná prezentace na videohovoru (1–1,5 h)
-
Konzultace za měsíc od prezentace
(1–1,5 h)
Mini
-
Počet hodin: 10
-
Práce na auditu (4–5 h)
-
Závěrečná prezentace na videohovoru (0,5 h)
-
Konzultace za měsíc od prezentace
(0,5 h)
Nevyhovuje vám balíček? Napište mi, něco vymyslíme.