Audit reklam na sítích

Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.

Audit je pro vás, pokud:

Audit dělám pro: služby, e-shopy, restaurace, B2B, akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty).​

Co auditem získáte?

Víte, že má na výsledky reklam zásadní vliv propojení mezi webem a reklamním účtem? Zkontroluju vám ho.

Upozorním vás na nedostatky a chyby v nastavení. Navedu vás, jak je krok po kroku opravíte.

Naučíte se konkrétní postupy. Popíšu vám je pomocí výstřižků obrazovky z rozhraní.

Zjistíte, která data sledovat a jak je vyhodnocovat. Bez zbytečných složitostí.

Navrhnu vám úkoly, kterými je potřeba začít.

Získáte inspiraci, jak reklamy upravit pro lepší výsledky. Ukážu vám příklady povedených textů, grafiky i cílení.

Máte moji podporu. Projdu s vámi audit a o měsíc později spolu probereme, jak jste pokročili a co vám dělá potíže.

Cílem auditu NENÍ zkritizovat dosavadní práci (vždy je totiž prostor pro zlepšení), ani přebrat specialistovi klienta.

a jdeme na to

Jak audit reklam na sítích probíhá

Získám přístupy

do Business Manageru, reklamního účtu na LinkedIn a Google Analytics.

Zavoláme si

se šéfem, týmem nebo specialisty.

Pouštím se do auditu

Zhodnotím aktuální nastavení (pixely, propojení, účty), zkontroluju publika pro reklamu (akviziční + remarketingová), vytvořím základní tabulku s daty, ze kterých budeme číst, projdu si nastavení kampaní od začátku do konce a vypíchnu, co by se dalo zlepšit, mrknu na kreativy (texty + fotky/videa) u reklam. Na závěr přihodím konkrétní postupy nastavení reklamy i s obrázky.

Připravím závěrečnou prezentaci výsledků

Obsahuje shrnutí pro šéfa a detailní audit pro specialisty. Společně si určíme prioritní úkoly.

Za měsíc si znovu zavoláme a projdeme změny.

Můžete se mnou probrat všechno, co vám nešlo nebo s čím si nevíte rady.

„S Janou se mi vždy dobře spolupracuje. Je to spolehlivý člověk, který udělá vše pro to, aby se projektu či firmě dařilo. Ráda se učí novým věcem, a co slíbí, to splní. Pokud chcete kreativní osobu na social media, mohu doporučit.“
Martina Ryšková
Martina Ryšková
copywriterka
„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.
foto Stanislav Zrůst
Stanislav Zrůst
majitel e-shopů
„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“
foto Tomáš Hovězák
Tomáš Hovězák
marketingový konzultant

Auditem to nekončí

Po odprezentování auditu si za měsíc domluvíme další hodinu, kde si řekneme, co vše jste z auditu vyzkoušeli, co fungovalo, zhodnotíme posun a zodpovíme otázky. A když budete chtít, můžeme pokračovat dlouhodobým mentoringem.

Klasik

16900 Kč bez 21% DPH
  • Úvodní rozhovor (1–2 h)
  • Práce na auditu (8–10 h)
  • Závěrečná prezentace na videohovoru (1–1,5 h)
  • Konzultace za měsíc od prezentace
    (1–1,5 h)
oblíbené

Mini

7900 Kč bez 21% DPH
  • Počet hodin: 10
  • Práce na auditu (4–5 h)
  • Závěrečná prezentace na videohovoru (0,5 h)
  • Konzultace za měsíc od prezentace
    (0,5 h)

Nevyhovuje vám balíček? Napište mi, něco vymyslíme.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích
dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.