Abych mohla dělat skvělou práci, potřebuju volno. Od 21. 6. do 5. 7. proto brázdím chorvatské moře a odpočívám. Klidně mi napište, ale odpovím vám po návratu.

PRAKTICKÝ ONLINE KURZ PRO E-SHOPY

Podle čeho vyhodnocovat
reklamy?

Reklamy na Facebooku a Instagramu moc neprodávají? Nákupy jsou drahé? Naučte se poznat, kdy je na vině reklama.

K čemu je pilovat reklamy, když je problém jinde? Bez znalosti čísel můžete zbytečně vyhazovat peníze!

V kurzu vás naučím co říkají čísla a jak podle nich jednat.

let koncentrovaných zkušeností
z online marketingu

0 +
minut video záznamů
0 +
videolekcí
0 +
odmentorovaných hodin
0 +

„Dřív jsem s čísly bojovala. Tak jako vy.“

Ani nevíte, jak vám rozumím. Když jsem s reklamami začínala, byla jsem z čísel nešťastná.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Co se v kurzu naučíte?

Co znamenají jednotlivé metriky

Proč Kliknutí na odkaz není návštěvnost webu? Všechny metriky pro vyhodnocování vám vysvětlím.

Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)

Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?

Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavy

E-shopaři zjistí, jestli je agentura nebo specialista netahá za fusakle.

Co znamenají reklamní pojmy

CPC, BM, UTM a další. Brzy je budete znát i o půlnoci.

Jak rychle poznat, že je na vině reklama

Mrknete na kampaně a hned budete vědět, kdy v nich něco zlepšit. Nebo naopak se zaměřit na e-shop.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Jančo, jaký je obsah kurzu?

Úvodní video

Seznamte se se mnou a nastartujte kurz správně. Čeká vás tip na efektivní práci, a jako bonus si vytisknete pracovní zápisník.

Opáčko klíčových pojmů

Co je pixel a konverze? Projdeme si vše, co potřebujete vědět, než se pustíme do vyhodnocování.

Správce reklam a metriky

Praktický návod krok za krokem. Nastavíte si sloupce pro čtení čísel a řekneme si co opravdu znamenají.

Magická věta

Naučíte se ji používat jako jednoduchý reportovací nástroj.

Nejčastější otázky

Odpovídám na vaše otázky. Například: Jak poznám, jestli mi prodává Facebook nebo Instagram? Mám hodně přidání do košíku, ale nejsou nákupy. Co mám dělat?

Bonusové video

Na konkrétním příkladu si vyzkoušíme magickou větu v praxi. Získáte jasný návod, jak poznat, kdy je čas reklamu vypnout nebo předělat.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

BONUSY

Magická věta & Pracovní
zápisník

Magická věta vyhodnocuje za vás​

Připravila jsem větičku, do které jen doplníte své hodnoty – a máte vyhodnoceno. Hned uvidíte, jak se vašim reklamám daří.

Zápisník vás provede kurzem

Na konci budete mít sešit poznámek, ke kterým se můžete vracet.

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

Kdo kurz ocení?

Všichni, kdo znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a řeší v něm reklamy.

Po kurzu si řeknete: „Konečně vím, na která čísla se mám dívat!“

Naopak kurz není pro ty, kteří si nastavují reklamy v aplikacích Facebooku a Instagramu, nebo se bojí otevřít Business Manager. Kurz také není vhodný pro zkušené specialisty.

Zpětná vazba na kurz

Vyzkoušeno za vás. V roce 2023 proběhly 3 workshopy, kde jsem si ověřila, že je téma i zpracování pro vás užitečné. Mrkněte na zpětné vazby.

Jednoznačně doporučuji. Kurz mi dal tolik informací, kolik jsem nebyla schopná svépomocí zjistit dlouhé měsíce.

Spousta cenných rad a poznatků z praxe. Je to skvělé i jako opáčko a vhodné nejen pro markeťačky, ale i pro ty, kteří si reklamy dělají samy.

Kurz je skvělý především pro ty, kteří ve čtení reklam stále tápou. Nicméně i ti, co se v BM orientují se mohou dozvědět zajímavé informace.

Velmi srozumitelně podané informace od člověka z praxe, který opravdu ví, o čem mluví. Doporučuji každému, kdo se chce víc orientovat ve výsledcích, ale přitom není machr na data 🙂

Moc mě potěšila srozumitelnost a uchopitelnost podaných informací. Konečně vím, kam a hlavně jak koukat, co ta čísla pro mě reálně znamenají, mám je s čím porovnat a vím, co můžu v případě odlišnosti od normálu dělat.

Zatím jsem nenarazila na žádný jiný kurz, kde by přenášející vysvětloval jasně důvody, proč to tak je, a rovnou dával návrhy, jak o udělat jinak a líp.

Kurz - jak porozumět výsledkům reklam na FB a IG

Ještě nejste rozhodnutí? Pošlu vám ukázku zdarma

Mrkněte na výběr z lekcí úplně zadarmo. Na jaký e-mail vám ho pošlu?

Janča Skalková - reklamy na sociálních sítích

„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“

Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. Přes 9 let spravuji reklamy na sítích a 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.

Do kurzu jsem přidala…

  • Příklady ze své praxe
  • Praktické tipy a triky
  • Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte

MOHLI JSTE MĚ VIDĚT:

Czech online Expo, E-commerce day
Social media akademie, newsfeed.cz

Nejčastější otázky

Musím si před kurzem něco připravit?

Nemusíte. Ale doporučuji si vytisknout pracovní zápisník, abyste mohly rovnou zapisovat a zkoušet, co se naučíte.

Nemáme spuštěné kampaně vadí to?

Nevadí. Důležité je, abyste měly historii kampaní z minulosti. Potřebujete čísla k vyhodnocování.

Jak dlouho mám přístup do kurzu?

Po objednání máte 365 dní na to jej dokončit nebo se k němu vracet.

Jak moc se musím vyznat ve Správci reklam?

Kurz je pro ty, kdo Správce reklam už používají a mají základní orientaci.

Co když už se trochu vyznám?

Kurz je super i jako opáčko nebo prohloubení znalostí. Navíc se naučíte novou metodu, která zjednoduší rozhodování a reportování.

Řeší kurz i vyhodnocování v GA4?

Ne. Řešíme jen pohled z Mety.

Proč si kurz objednat?

Rozhodujte podle dat

90 minut praktických lekcí vám ukáže, kde je problém. Kurz zvládnete za dopoledne.

Úspora času i peněz

1 magická věta + 1 pracovní zápisník pro rychlé vyhodnocení.

Praxe garantována

10+ let zkušeností a 1600+ hodin mentoringu.

Jasné a přehledné

Klíčové pojmy a metriky srozumitelné pro všechny.

Prověřeno účastnicemi

Skvělá zpětná vazba: „Teď konečně vím, jak na to.“

Objednávka kurzu

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.